fredag 18 september 2009

AKUTEN

Fre 18/9

Idag har det hänt en massa saker måste jag säga vid kl.8.30 var det dax för sista vaccinationen innan resan.Sen var det lämning av barnen den ena i skolan och den andra på förskolan.
Hem en liten sväng innan det bar av in till stan igen denna gång in till resebyrån eftersom de ställt in resan den dag vi skulle åka samt ändrat rum men det löste sig till slut ropar inte hej förrän vi får den nya bokningsbekräftelsen.
Har haft smärtor i bröstet,ont att andas så jag ringde läkaren när jag kom hem och hon brodrade mig att fixa så att jag kunde ta mig till akuten.
Vi var där vid 12-12.50 det var den snabbaste behandlingen jag fått på akuten de tog ekg,fick dricka ett äckligt bedövningsmedel så jag domna i hela munnen men smärtorna släppte för stunden.
Läkaren ville att jag skulle vända mig till familjeläkaren för att få starkare medicin mot magkatarren tydligen så är det den som gör att jag har bröstsmärtor.Så jag får väl gå med smärtorna hela helgen för jag lär ju inte få nån medicin innan helgen.Vilken bra start på helgen.
Har även hunnit varit ner på marken och shoppa strumpor och stora muffinsformar.Hyrde film till barnen också:)
Nu håller jag på med middagen sen skall jag ringa till Elvis uppfödare de ringde på förmiddagen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar