söndag 16 januari 2011

2011 ´s första inlägg:)











Nu är det riktigt länge sen jag skrev ett inlägg här sorry:)
Vad har hänt mycket har hänt var skall jag börja??
Skall försöka sammanfatta mig kort:)

JULI:
*Kevin fyllde 8 år:)
*Bella bus flyttade hem till oss:)
* Byggde kattgård på altanen:)
AUGUSTI:
*Vann massa biljetter till Ladies Night med hjälp av underbara vänner:)
*Jag har gått ner -15,5 kg:)
SEPTERMBER:
* Jag har tappat-20,1 kg:)
OKTOBER:
* Jag blev ett år äldre:)
*Samt - 24.8 kg:) lättare:)
*Var på 2 Ladies Night föreställningar:)
NOVEMBER:
* Höstlov:)
*Ullared tripp med familjen och Ante & Sarah:)
*Ännu en Ladies Night Tripp:)
* Jag och Benny blev 1 par för 10 år sen år 2000:)
DECEMBER:
*Brosan fyllde 30 år:)
*Mamma fyllde:)
*Mamsen och Papsen köpte hus:)
*Lucia firande:)
*JUL:) första julen jag inte hamna i paltkoma:)
*Nyår:) lugn dag med familjen:)
*Jag är -31,1 kg lättare:)
Lite snabb uppdatering av det roliga som hänt dessa månader:)
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar